یوگا با استفاده از ابزار

در کلاس‌های یوگا با ابزار، با ابزارهای مختلف مانند صندلی و دیوار و آجر و.... به کمک بدن  می‌آییم. در کلاس‌های ابزار همه می‌توانند یوگا کنند، زیرا با بهره‌مندی از ابزارهای ساده‌ای همچون یک بند یا متکا و کوسن و نیز دیوار و صندلی و میز که در همه منازل یافت می‌شود، می‌توان حرکات یوگا را انجام داد و تجربه‌ای عالی داشت.

یوگا

کلاس ابزار، کلاسی متفاوت و تخصصی برای:

یوگا درخانه

کسانی که به دلایل افزایش سن و سال، محدودیت های فیزیکی - حرکتی دارند. کسانی که به دلایل بیماری یا توصیه‌های پزشکان محدودیت‌های حرکتی دارند. کسانی که مایلند یوگای پیشرفته را بصورت حرفه‌ای بیاموزند.

یوگا بهترین روش برای درمان بیماری‌های روان‌تنی

یوگا سینا

شاید باور نکنید‌ اما بسیاری از درد‌هایی که شما در جسمتان احساس می کنید  ریشه در مشکلات روانی دارند. این دردها نشان‌ دهنده آرام نبودن ذهن و روانتان است که از مشکلی رنج می‌برد، برخی از دردها مثل دل‌ درد، سردرد، معده‌ درد و هزار و یک درد دیگری که گاهگاه به سراغ‌تان می‌آید و هیچ جوره خوب نمی‌شود، تنها یک نشانه است. این درد‌ها می‌گوید ذهنتان آرام نیست و روانتان از مشکلی رنج می‌برد

کلاس یوگا تحولی در دنیای آموزش و تمرین یوگا

دنیای تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و مزایا و معایبی را به همراه خود دارد و انسان از سازگارترین موجودات کره خاکی است که در هر شرایطی زندگی را می پذیرد و به آن ادامه می دهد. یوگا سینا آینده گریز‌ناپذیر باشگاه‌های یوگاست.

مصرف اینترنت کم

در کلاس یوگای سینا شما فقط تصویر خود را ارسال و تصویر مربی را دریافت می و تصویر دیگر پرتوجوها را ندارید و دیگران هم تصویر شما را نمی بینند  که هم باعث کاهش مصرف اینترنت می شود.

بدون نیاز به نصب برنامه

کلاس یوگا سینا نیازی به نصب هیچ برنامه ای نداشته و با آخرین فن آوری روز دنیا بر روی گوگل کروم و فایرفاکس و سافاری بدون محدودیت در گوشی های اندرویید و آیفون و تبلت ها و لپتاپ و... اجرا می شود.

کلاس آنلاین رودررو

در کلاس های رودررو مربی شما را می بیند و بر انجام حرکات و وضعیت هایتان نظارت کامل دارد و آن ها را اصلاح می کند. شما هر لحظه حضور و حمایت مربی را احساس می کنید.

بیش از 150 فیلم آموزشی

یوگا سینا برای آموزش بیش از 150 آسانا و نکات مربوط به آنها ویدیوهایی تهیه کرده است که در سطوح مختلف کنار کلاس‌های یوگا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

یوگا سینا
یوگا سینا
آدرس

تهران اکباتان: اکباتان، فاز2، بلوک 18، جنب ورودی6
تهران ستارخان: بعد از چهار راه خسرو، جنب پست بانک، پلاک 889
کرج گوهردشت: فاز2، خیابان 13 غربی، پلاک 10

تلفن

02144630379
02144664412
02634219600
02634219500